onsdag 22 oktober 2008

Nu är det snor igen, ja nu är det snor igen

...och snoret varar hem till påska. Mina barn tål inte stockholmare.

Dålig sömn, taskigt humör, gnäll och tung andning. Och det är bara jag. Det är ännu värre för barnen. När vi var ute och promenerade i vackra hufvudstadsomgivningarna gick jag med E i ena handen och hans kusin E i andra. De nös växelvis och hade väldigt roligt åt det då. Nu är E inte lika lättroad.

Själv fick jag mig en spraydusch av barnens kusin E när jag hjälpte honom på med överdragsbyxorna. Sedan log han älskligt och allt var förlåtet. I producerar snor i raskare takt än vad Volvo varslar folk.

Oh, what a beautiful morning... Just nu känner jag för att börja knarka eller någonting = ). Kanske det räcker med kaffe? Ska pröva i alla fall.

2 kommentarer:

Annas resa sa...

Du har en utmaning att hämta hos mig!

Fru Mju sa...

snorduschar som är så uppfriskande! ;)