torsdag 23 oktober 2008

Mera utmanad

Jag har ju blivit utmanad av Karro också och de svaren kommer här:

Vilken mat äter du ofta?
~ P: pasta, potatis, pmörgåsar och porv.

När du är på kalas, är du den som sitter eller den som hjälper till att duka av?
~ Det beror på samtalsämnet. Är det mycket jobb eller uppvärmining av hus så dukar jag av. Jag dukar också av om jag får vibbarna att det är okej att röra mig i den andres kök.

Var sitter du helst när du bloggar?
~ Vid datorn, fniss. Nej, i soffan. Dåligt skämt. Glöm det.

Köper du ofta triss?
~ Eh, nej.

Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
~ Norrfällsviken sommaren 2002, jag var nygift och jag och min man hade bara tre dagars ledighet tillsammans, eftersom vi var nyutbildade och jag var utan fast jobb. Men trevligt var det och underbart vackert. Att jag sedan älskar Barcelona är en annan sak.

Vilken tv-kanal tittar du mest på?
~ Egentligen 5:an, men tv 4 är rätt bra också. Och ettan.

Vilket är ditt favoritvin?
~ Jag är inte så väl bevandrad i vinets värld, men en favorit är Lindemans. Man kan säga att det är basen och de flesta andra är utflykter.

Jag har utmanat så många så jag tänker att den som vill får ta sig an denna.

Inga kommentarer: