tisdag 7 oktober 2008

Dämerot är vi friska nu - snart

Jag vill gärna ha glass, men därmerot vill jag inte ha någon sås." Tre-snart-fyraåringen har ett brett ordförråd, däremot blir det inte alltid rätt. Men han är gullig som få.

Jag har sagt det förr, men jag blir som en pensionär, ni vet den sorten som bara kan ha en grej inplanerad per dag, nu när jag är hemma. Igår Familjens Hus, idag Barntimmen (aka mammaträff med trevlig lunch för bara 20 kr) i morgon yoga, torsdag kusinjunta... Vem vet vad fredagen rymmer i sitt sköte? Ändå tycker jag att jag är hemma jämt!

Mitt inre skriker efter vuxenkontakt = ) Jag tänker planera in ett besök på jobbet och sedan ska jag ringa runt och bjuda in folk (eller bjuda in mig själv ha, ha). Vill ni komma och hälsa på (blinkning till bl.a. Nybliven) så har jag kaffebryggaren laddad. Det blir sååå roligt.

Men mycket läsning blir det i alla fall med sjuka barn, så Busters Öron är diarieförd och kan omläsas här.

1 kommentar:

Fru Mju sa...

vuxenkontakt? vad är det???
det är nog något jag har på tok för lite av...