onsdag 29 oktober 2008

Det är många dagar att köpa presenter till

Min bror har nyss fyllt år, min pappa är näst och sedan är det fars dag innan E fyller fyra. Det är inte så att det saknas uppslag till presenter till en blivande fyraåring, men det är snarare det där att få lite balans på inköpen. Snart är det ju jul, dessutom.

Ibland får man någon snilleblixt och tänker att DET ska jag köpa. Sedan glömmer jag bort det. I bästa fall har jag skrivit upp det, men har glömt av var jag skrev ner det så det är kört i alla fall. Det är fallet med pappa. Jag vet att jag fick en jättebra idé för inte så länge sedan, men det är long gone.

Fars dag är inte lika prestationsångande, men berätta gärna vad ni ska ge era pappor. Tips mottages tacksamt. Treåringen är bara så rolig när han inte kan låta bli att tala om i förväg vad vi köpt.

Inga kommentarer: