onsdag 15 oktober 2008

Bokpaket nr 2

Bokpaket nr 2 damp ner i lådan igår och detta var innehållet: Patient 67 samt choklad i alla möjliga former och smaker. Men, tänker någon, det är ju bara en chokladkaka på bilden.

Ja, resten åkte ner i min och snart-fyraåringens mage och har vid det här laget fortsatt sin resa i livets hjul. Så att säga.

Boken har jag visserligen redan läst. Eller lyssnat på. Det var för några år sedan när jag torkade fönster här hemma och det är en av storfavoriterna i genren, så det gör mig inget att vara ägare till den. Det kan dock hända att det blir en present till någon som inte läst den. Jag gör ofta så med böcker jag läst och tyckt om - lämnar den vidare för någon annan att njuta av den och som vi sedan kan utbyta upplevelser av.

Nu tvätt, packning och bilstädning inför stundande hufvudstadsbesöket.

2 kommentarer:

M sa...

Just det ja. Det var kaffe också = ) Luktade mycket gott!

Anonym sa...

Fan, typiskt att du hade den! Visst är det en favorit. Ge bort den till någon som du tror gillar den. Glömde att skriva att kaffet var krav-märkt. Nu ska jag börja klura på nästa paket :-)